Dažniausi sutrikimai

Nėra garso

  • Patikrinkite, ar neišjungtas klausos aparato garsas (neaktyvuotas tylos režimas)
  • Patikrinkite, ar teisingai įdėta baterija, ar baterijų skyrelis uždarytas, ar nepasibaigusi baterijos energija.

Iškraipytas garsas

  • Patikrinkite, ar teisingai įdėta baterija; atsargiai nuvalykite baterijos kontaktus; sausa servetėle nuvalykite bateriją
  • Išimkite bateriją ir išdžiovinkite klausos aparatą (naudokte specialias džiovinimo kapsules arba elektrinį džiovinimo konteinerį)
  • Įdėkite naują bateriją

Švilpiantis garsas

  • Švilpiantis garsas
  • Išimkite klausos aparatą ir įdėkite dar kartą. Jei nešiojate užausinį klausos aparatą su įdėklu, ištraukite jį ir vėl įdėkite.
  • Patikrinkite, ar tinkamai prijungtas įdėklas prie garso kabliuko. Jei klausos aparatas su plonu garso vamzdeliu, pakeiskite jį.

Kitos problemos

  • Dažniausios problemos ir jų sprendimo būdai aprašomi klausos aparato naudojimosi instrukcijoje.
  • Jei susidūrėte su problema, kuri nepaminėta, pasikonsultuokite su klausos protezavimo specialistu.

Kontaktai

Tel.: +370 652 43455
Bažnyčių g. 7-2
Tauragė LT 72258
El.paštas info@otomedika.lt

Darbo laikas: darbo dienomis nuo 10:00 iki 17:00.

 

Įmonės kodas: 304442061

PVM mokėtojo kodas: LT100010642914

A/S LT687044060008134264

Banko kodas: 70440, AB SEB bankas

Registro tvarkytojas: Valstybinė įmonė Registrų centro Tauragės filialas